1:a december!

Äntligen är det december! Konstigt väder dock. Idag har är det + 2 grader och duggregn. Inte en gnutta snö kvar och vi som hade så mycket förut. Bara att hoppas på att det blir en vit jul i alla fall.
Idag kom mina paket till adventskalendern. Alla paket innehåller scrapsaker men jag vet inte vad. Är med i en swapp på scrappiz. I första luckan fick jag en massa öljetter.

92648-61

Hörde på radion idag om en by någonstans i norrland där kyrkan hade dragit i gång en adventskalender. Den gick ut på att 24 hus i byn skulle pynta ett fönster var. Sedan hänga för ett skynke och inte öppna förrän deras datum kom. Sedan var det lucköppning kl 18 varje kväll vid det huset vars tur det var. Lite häftigt tyckte jag.

Nu är det dags att göra mat. Sedan måste vi hejja på Markus i Idol.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gulle dej! Tack för ditt mail! Det värmer när man mår lite kymigt. Det blir nog bra igen.
Hoppas vi kan träffas före jul. Jag behöver sitta ner och snacka med vänner. *ler*
KRAM på dig!

Postat av: Camilla

Kul med adventskalender! Här är det bara barnen som får paket, fast mamma borde minsann oxå få...!

Ja, tänk att det var så många som hejjade på Markus! Han är ju från MIN by! Häftigt som sjutton! Dessutom är han lillebror till min kompis så jag är så stolt, så stolt idag!!

Hoppas du mnår gått!

Kram Milla

2006-12-02 @ 21:41:23
URL: http://mammamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback