Allt är borta!!!!!

Jag gråter floder! Idag när jag satt vid datan fick den ett ryck och stängde av sig och startade om sig. När den kom igång igen vara alla mina bokmärken försvunna!!! ALLA mina SCRAP-bokmärken...usch jag blir så ledsen!

Alla mail som jag haft i min inbox var också borta, alla adresser till kompisar mm...usch vad ledsen jag blir!

Har du nån bra scrapsida som du vill tipsa mig om så skicka en länk till mig eller om du vill att jag ska ha din mailadress så MSN:a mig
shipp25("at")hotmail.com

Värsta I-landsproblemet men ändå inge kul:(


Kommentarer
Postat av: Erica

Men usch! Förstår att du blev ledsen.. den enda jag vet som du lagt till på mina bokmärken är scrappiz.se.. dummadumma dator!!

2006-12-06 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback