En hektiskt helg

Det känns som att denna helgen har gått jätte fort. Massor att göra hela tiden.
I fredags efter jobbet tog jag bussen (i snöstormen) till Lule för att hämta bilen. I lule träffade jag en god vän och gjorde stan med henne. Var hemma igen ca 21. Sedan var jag dödstrött och somnade nästan direkt jag började kolla på en film.
På lördagen var det julklappsjakt i Lule sedan var jag bjuden på middag och film. På natten var jag taxi vilket inte var så trevligt eftersom det var glashalt och dimmigt så det gick sakta hem. Idag söndag har jag städat och jobbat lite. I kväll har jag haft besök av en scrapkompis så vi har suttit och scrappat i några timmar. Har gjort lite julkort.

Veckan som kommer är också hektisk med julfester och annat. Men bara 1,5 veckor kvar till lovet nu! Jippi!
Mina projekt under jullovet blir att vila, ta det lungt, slappa, städa källaren och scrappa.

Har förresten gjort klart en julklapp nu som jag RIKTIGT nöjd med tror att mottagaren kommer att bli glad för den. Ska försöka ha lite mer tomteverkstad på kvällarna i veckan och till helgen. Det är ju inte länge kvar nu tills tomten kommer.

Datorn var hos doktorn i veckan och min mail gick att rädda men bokmärkena är fortfarande borta. Har börjat lägga till lite igen. Ska göra nån backup så jag har de kvar i fall datan får krupp nån mer gång.

Ha en mysig andra advent och en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback