Första advent och lussebak

Vilken härlig helg det har varit. Lugnt och skönt. Vi har bara varit hemma och tagit det lungt. Jag har haft tomteverkstad i scrapphörnan och gjort både julklappar och julkort.
Idag har vi firat första advent med att tända ljusstaken både till frukost och middag. Jag hade också den tänd när jag bakade lusse bullar.

92648-63

Så här fina blev bullarna när de kom ut ur ugnen. Min kära sambo var och modifierade några bullar. Han tyckte det skulle sockras på dem men jag hejdade honom så att han inte skulle sockra alla.

92648-62

Jag har en förkylning på gång känns det som. Har ätit vitlök och druckit C-vitamin så jag hoppas den inte bryter ut. Har faktiskt klara mig utan att vara sjuk hela hösten. Helt otroligt. Jag som bara behövde se på någon som var förkyld innan så var jag det också. Hoppas att jag fortsätter vara frisk.

Ha en härlig vecka

Kommentarer
Postat av: Erica

vad fina dina bullar blev. mina ser ut som om någon kräkts upp en degklump. haha det där med ett forma bullar var inte riktigt min grej. och marcus gjorde dem jättejättestora när han formade dem.. puss på dig!

2006-12-05 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback