Jullov

Nu har jag jullov! Det är riktigt härligt. Firade lovet med en fika på ett mysigt cafe i eftermiddag med en kompis. Resten av eftermiddagen har gått åt till att handla och njuta i soffan av nya scraptidningen. Imorgon ska jag ta en lååång sovmorgon. Ska inte gå först upp ur sängen imorgon som jag gjort alla andra vardagar under hösten. Jag ska ligga kvar bara för att ligga kvar och njuta av att jag inte behöver gå upp.  
Morgondagen kommer att ägnas åt tomteverkstad och tvätt o städning. Medan tomteverkstaden är öppen blir det Martin Stenmarck och Markus Fagervall i stereon...mmmm njuter!

Fick förresten några julkort idag 2 på små söta krabater! :)

Nu är det middags dags
Ha en härlig Jul!

92648-77

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med jullov!! Vill önska dig en riktig lugn och härlig jul. Passa på att vila dig och få igen krafterna. Ser fram emot nästa gång vi ses. Vill så gärna visa dig vad jag gjort. *ler*
KRAM!

Postat av: Nelly

God Jul och Gott Nytt Ar. Vi far byta addresser sa jag kann sicka ett julkort nasta ar.

2006-12-25 @ 17:24:32
URL: http://www.nellyshapero.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback