Nu är julen slut

Julen kom och gick! Det var en lugn och skön jul måste jag säga. Har bara tagit det lungt och njutit av trevligt sällskap och god mat.
Jag måste varit snäll för jag fick en massa paket.
* scrapbooking album 2 st
*garn, band och knappar till scrapbooking
* ett par varma ull tofflor
*pengar
* klippning och färgning av håret
och lite annat smått och gott

Igår kom vi hem igen. Det är alltid skönt att komma hem igen. Dagen har gått åt till att städa i källaren det blev så fint nu med en hylla i matkällaren. Snart är det dax för middag. Det blir Palt idag och sedan ska jag baka bröd.

Nu är ju julen slut och julklapparna är öppnade av alla. Mina scrappade julklappar uppskattades av mottagarna. Det kändes kul. Här kommer bilder på almanackan som jag gjort i julklapp till Farmor och Farfar.

                                       

Till nyår bär det av söderut ca 15 mil. Där ska vi spendera nyårsafton med goda vänner, bada balja och bastu och äta god mat. 

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR alla mina bloggläsare!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som att ni haft en mysig jul. Vad mycket fint du fick. Jag önskade mig scrapgrejer med men fick inget sånt. :)
Å va fin kalendern blev! Helt underbar!!
Kör försiktigt när ni ska bort sen och ha det så jättebra! Gott slut och gott nytt år!
Kramar!

Postat av: Anna

Att leva sundare blir mitt första löfte oxå. :)
Det skulle vara jättekul om vi kunde träffas nästa vecka. Jag ska be Martin ta hem schema i morgon så får jag se hur han jobbar. Hoppas ni får det trevligt på nyårsafton! Kramkram!

2006-12-28 @ 19:18:46
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback