Scrapping dag!

Idag har jag varit på scrapträff. Det var jätte kul och jag lärde mej mycket nytt och fick en massa inspiration. Dessutom köpte jag en massa braiga saker.
Här är lite bilder från min scrap dag.

Börjar på inspirationsboken:
                                       
                                                                        Så här blev resultatet (Himla nöjd!)

Så här såg det ut där andra scrappare satt och jobbade. De hade mycket mer saker än jag!


Det fanns också en massa kul saker att köpa:



Detta blev mina inköp för dagen:



Jag gjorde också två nya Lo's i mitt nya album:

           


En riktigt rolig dag var det. Började vid 9 och slutade vid 15 tiden. Men nu kliar det i fingrarna att fortsätta här hemma. Fast först bär det av på ett Aerobic pass. Ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan hoppsan
Kul att du gillade träffen. Tack för mailet du skrev efteråt. det var gulligt.
Är nu tillbaka i Bengtsfors där jag bor. Hade också väldigt trevligt på träffen..

Sköt om dig så kanske vi ses nästa sommar igen..
mvh Viktoria

2006-08-06 @ 12:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback