Helgen som gått

Ännu en helg har gått. De går alltid så fort. I helgen har vi varit hemma vilket var jätte skönt. Vi har städat och pysslat på varsitt håll. Jag har scrappat. Nästan gjort klart en julklapp, så efter jul kan jag visa mitt verk. Har också surfat på quickqutz sidan och skrivit en önskelista på vad jag ska beställa efter jul. Den blev lång.

Vi har fixat lite med min bil också inför morgondagens besiktning. Jag hoppas att den går igenom.
 Medan vi kollade bilen upptäckte jag att det var blött på golvet i baksätet. Dyblött. Trodde först att det var flaskan med glykol som legat där som läckt men det var det inte. Efter lite funderande och undersökande kom vi fram till att verkstan som hade in bilen för att byta bakdörr förra veckan hade haft bilen ute och tejpat plast när dörren varit borta. Då har det läckt in vatten. Det har ju regnat typ konstant i 2 veckor nu snart.
Så pölen bakom passagerar stolen var inte liten. Vi har försökt suga upp med tidningar men det är svårt. Lite vatten  kommer bort mha tidningarna i alla fall. Ska köra kupevärmaren under dagarna i veckan fast att det är varmt ute och köra värme på golvet när jag kör. Hoppas att det torkar upp lite i alla fall då.

Nästa helg är det första advent. Mysigt tycker jag. Ser fram emot att få "jula" lite här hemma.
Funderar också på att gå på en scrapträff nästa helg i Lule men ska höra om någon annan ska dit.

Hoppas de som läser min blogg får en härlig vecka.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Det låter som en trevlig helg. Hoppas bilen torkar upp bara. Nu är allt kalasande över så nu är det bara att ladda inför julen. Martin jobbar i helgen så jag kan inte fara på scrapträff tyvärr. Å helgen efter ska vi på kalas. Fullt upp mao. Jag som har massor att scrappa. Måste sitta varje kväll nu typ. *ler*
Vi snakkes! Kramkram!

Postat av: EmmaP

Hej! Trist med bilen, hoppas dock den går igenom besiktningen :) Kul att få scrappa, tittar in i januari sen för att få se vad du gjort! Kan inte heller fara på scrapträff i helgen, ska jobba på söndag :/ Ha de bra!

2006-11-28 @ 16:59:25
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback