Jag har varit på IKEA

Jippi, va kul det är att IKEA är så nära nu. Jag tog en tripp in till Happis idag efter jobbet. Va stort det var IKEA. Mycket större än i HBG! Det var inte så mycket folk som jag väntat mig men det var ändå ca 15 min kö i kassorna. De hade sååå mycket fint! Hade kunnat köpa massor men det blev bara lite småplock.

Nu får det sluta snöa tycker jag det snöar ju varenda dag. Ska det fortsätta så här hela vintern blir det MASSSSSSSOR med snö och MYCKET skottning. Idag kom det iofs mest blötsnö och regn.
Det var plattan i mattan som gällde när jag kom in på småvägarna här hemma. Hade jag stannat till minsta lilla nånstans hade jag suttit fast. Det var på gnällen att jag tog mej in på gården. Sedan var jag tvungen skotta så att vi kommer ut igen om det fryser på blir det annars inte så trevligt med djupa hjulspår.


Kommentarer
Postat av: Anna

YES, äntligen IKEA!!! Jag vill oxå dit. Synd bara att plånboken inte håller med. *s*
Hur gick bildspelet?
Här har det regnat hela dagen. *urk* Inte kul!
Hoppas vi ses snart igen! Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback