Jul i vårt hus

Idag har jag gjort lite julfint här hemma. Tycker det är sååå mysigt när man får sätta fram ljusstakarna och stjärnorna.  Nu går jag bara omkring och njuter av ljuset från adventsljusstakarna.



92648-60

Bilen gick det förresten bra med. Den gick igenom besiktningen utan anmärkning. Toppen! Man brukar kunna lita på den i alla väder. Bara en enda gång har den strejkat för mig. Men då tyckte jag också synd om det för då var det -32 grader. Men ett nytt batteri och en ny grej till motorvärmaren så gick den som en klocka igen.

Fredag imorgon igen. Härligt! Veckorna bara rusar fram. Ser fram emot Jullovet som snart hägrar. 3 härliga lov veckor blir det då.

Lev och må!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!
Så mysigt det ser ut. Jag är såååå efter med julpyntandet. Hittar inte Novas adventskalender och har ingen aning om vars stjärnor och allt sånt ligger. Måste dessutom packa in 24 presenter i en kalender som jag som sagt inte hittar. *välfärdsproblem av högsta grad*
Ser fram emot att få fira en lugn och skön jul. Hoppas vi kan ses nåt mer före jul. Du kanske skulle kunna komma hit och pyssla en dag? Håller på och förbereder för lite julkort och sånt.
Ha en skön helg och sköt om dig!
Kramkram!

Postat av: EmmaP

Visst blir det mysigt när man får ta fram julsaker å adventstakar! Vilken fin adventsljusstake ni har! Är den nyinköpt eller gammalt arvegods?

2006-12-01 @ 10:46:36
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback