En utmaning

Har blivit utmanad av Anna

Det var verkligen svåra frågor men klart att jag måste anta utmaningen!:)

Nämn tre saker du gillar med ditt ansikte:
1. Min näsa den är lagom
2. Mina ögon tycker att de är fina när de är blå
3. öronen är fina de är små och bra!

Nämn tre saker du gillar med din kropp:
Oj svårt!
1. Min längd. Det är bra att vara lång
2. Mina fötter är bra för jag står stadigt på dem
3. Mina händer är söta

Nu går vi in på insidan..
Nämn tre saker du gillar med dig själv:
1. Jag är duktig på mitt jobb
2. Jag är lite konstnärlig fast att jag inte trodde det. Scrapping är min konstform:)
3. Jag är omtänksam

Jag utmanar Syrran, Nelly och Diana som jag hoppas startar en blogg som jag kan följa:)

Kommentarer
Postat av: Diana

hmm... starta en blogg... det har jag faktiskt inte ens funderat på... det kanske jag borde göra.Borde ju vräka ur mig alla mina åsikter och funderingar någonstans....;-)

2006-09-18 @ 10:04:47
Postat av: Anna

Hej Annelie!
Självklart får du länka till min blogg. Bara kul!
Jo, man lär ju vara uppklädd till tusen när man ska ha första kurskvällen. *fniss*
2 anmälda hittils. Annonsen kom i går i annonstidningen och jag har varit borta hela dagen i dag så förhoppningsvis är det flera som ringer i kväll och i morgon. *spännande*
Ska bli kul att se vad du gjort hittils och jag hoppas jag kan lära dig nåt nytt. :)
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback