Jag

Nu är det helg igen. Tycker att veckan har gått jätte fort. Men jag har inte hunnit med nå mer än jobb känns det som.
I helgen bär det av till Lule igen för att göra det sista med städningen av lägenheten. Ska bli skönt att göra nått annat på helgerna fram över. Saknar min kära vän E väldigt mycket så jag hoppas kunna tillbringa lite tid med henne de närmsta helgerna.

Scrapping har inte heller varit att tänka på i veckan. Tiden har inte funnits. Hade velat vara med på en utmaning på FL men har inte hunnit.

Längtar tills på torsdag då scrapkursen börjar. Det ska verkligen bli roligt och intressant.

Funderar på att göra en BOM-bok med alla mina gamla klassfoton och sådant. Har bara inte bestämt mej för formatet ännu.

Sedan ska jag försöka scrappa Poch U:s bröllopsbilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback