Besök

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag. I förmiddags kom Anna, Martin och Nova och hälsade på. Riktigt kul. Nova är så himla söt. Hon och jag är riktiga polare nu. Hon ville flytta hit så jag måste ha gjort ett bra intryck *haha*
Vi var ute och promenerade, drack kaffe och snackade. Himla trevligt.
Någon timme efter att de åkt hem kom M's jobbarkompis och skulle svarva lite. Efter det blev det kaffe igen och snack. Trevligt det också.
I eftermiddag har jag varit ute i trädgården och räfsat och klippt buskar. Har räfsat hela framsidan nu. Det tar tid men det blir fint. Hoppas på fint väder resten av helgen också så jag kan räfsa lite till.
Måste hinna scrappa lite också blir ju inget alls av det nästa vecka då jag far söderut.

Snart ska vi börja laga lite mat också. Tänkte köra in några kycklingfiléer i ugnen med cremefraiche på. Hoppas det blir gott.

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

hejhej, du undrade om jag hade sytt förhand eller med maskin på min LO "Busfrö" och stjälkarna till blommorna är sydda förhand med floss och sen ahr jag sytt med maskin runt papperslagrena.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback