En...

...fullkomligt underbar helg har jag haft. Jag har scrappat hela helgen tillsammans med 29 andra scraptokiga tjejer. Vi har haft besök av några tidningar som gjort intervjuer och fotat så nu måste vi hålla ögonen öppna.
Jag, Linnea och Anna gjorde också reklam för vår nya scrapklubb - Pysslarna som vi startat. Det var 15 st som lämnade in intresseanmälan redan i helgen. SÅ KUL!!
Jag hann göra klart mitt Bulgarien album i helgen + att jag gjorde ett kort.
På torsdag ska jag hem till Carina och få mej en lektion i att färglägga med distress.
Anna och Linnea gav mig en födelsedagspresent i helgen också - pengar till scrapkassan, gjorde genast slag i saken och köpte mig några distresser av Vanja som hade delar av sin scrapbutik med sig upp från Umeå.

Jag är så himla glad att jag lärt känna alla glad och trevliga scrappare. Blir så glad av att träffa dem och byta idéer med vadandra.  Så TACK tjejer för att ni finns!

Och tack ANNA för att du fixar och trixar så bra så att vi kan träffas *kramar om*

Här kommer lite bilder från helgen:

Full aktivitet vid borden
image241

Vårt bord:
image242

Anna i shoppen:
image243

Emma funderar:
image244

Linnea och Eivor scrappar för fullt:
image246

Pizza-dags:
image247

Jag och Anna scrappar:
image248

Dags att packa ihop alla saker och bege sig hemåt efter hen helt suverän helg!
image249


Ska fotografera min alster i veckan och lägga in dem här men nu är det sängen som gäller så att jag orkar jobba imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Tack själv för en jätte trevlig helg! Så kul att träffas. Du är så duktig! Gillar dina LO och kort!!

Kram Eivor

2007-04-22 @ 22:54:30
Postat av: Anna-Lena

Ni verkar ha haft en trevlig helg:)

2007-04-23 @ 14:59:09
Postat av: Anna

Tack vännen för en underbar helg!
Ser fram emot nästa gång. Lagt ut intresseanmälan till klubben hos Lena på Lajm. :)

2007-04-23 @ 16:30:42
Postat av: Carina

Jag vill också fortsätta med skapandet, men det har varit dåligt med tid idag. Ser fram emot fler träffar. Har iaf hunnit målat ett motiv och tänkte fortsätta när barnen lagt sig, ett kort till min farmor som fyllt år i helgen.

Ang distresserna, de finns hos Scrapbox men man måste förbeställa och då kostar de 36 kr st. Maila Charlie där så får du svar! Hon är jättebra :-)

PS har förvarnat sambon att han får ta hand om barnen så vi kan måla med distresserna på torsdag!
kram

Postat av: Gullefjun

Ja, nu blev man ju jätte nyfiken på dina alster,
hoppas att du lägger upp dom snart!
Hej hopp!

2007-04-24 @ 20:41:13
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Erica

nu har jag utmanat på min blogg :)

2007-04-24 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback