GLAD PÅSK

Önskar alla mina bloggläsare en
GLAD PÅSK!

image223

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej och tack för titten! Håller med kul med fler här uppe som scrappar, känner mig rätt ensam :-) Var bor du nånstans?

Trevlig Påsk!

Postat av: Carina

Jag bor också i Kalix! Jag gör ju bara kort en en scrapträff kan man väl ändå åka på, var nånstans är den, finns det någon info på nätet? Jag letar febril scrapkompisar då jag inte har någon i min närhet som sysslar med samma :-)

2007-04-05 @ 12:27:00
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Glad Påsk!
Kram

2007-04-05 @ 12:57:23
Postat av: Anna

Hej min goa vän! Tusen tack för det underbara påskkortet som låg i lådan i dag!! Du är så snäll som skickar till mig. Du vet ju att jag oxå gjort kort men tror du jag har fått skickat i väg dom? Nu skäms jag men förlåt mig men du får ditt efter påsk. Jag är så somlig och glömsk av mig att det är nästan skandal. Får dåligt samvete när jag tänker på allt jag glömmer titt som tätt. Vill i allafall önska dig en underbar påsk och ett härligt lov. KRAMAR I MASSOR!!!!

2007-04-05 @ 22:27:39
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Anna

Jag jobbar tis och tors 15-21, ons 14-21, fre 11-16. Ledig måndag dock, kanske då? Jag fick sovmorgon i dag, Martin gjorde en god kopp kaffe och nu ska jag städa bland mina pysselsaker. Nästan lika roligt som att pyssla. :) Hoppas du får det trevligt med din kompis. Låter härligt att bara fara i väg så där. :)
Kramar!

2007-04-06 @ 10:04:57
URL: http://www.novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback