Super inspirerad...

...av Carina är jag efter att ha varit och hälsat på henne igår.
Fick lära mig att måla med distresser. Ett av motiven jag målade igår gjorde jag ett kort av nu ikväll också.
Idag kom det ett paket från magdas. Har äntligen fått mig en doodle mall (OBS Anna!!!) med små "gupp" på (OBS Carina!!) Kom inte ihåg att jag hade beställt den men blev såå glad då den låg i lådan idag. Köpte också en paket med clear stamps. (Det var version 2 Carina)

Här kommer kortet:

image266

Har ingen mottagare till kortet ännu så vill du köpa det går det finfint :-)

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Kortet är jättefint!! Fina clear stamps, vill ha*ler*.
Kram Eivor

2007-04-27 @ 21:34:42
Postat av: Carina

Oj så fint kort! Du kan ju måla hur fint som helst :-)
Bulgarienalbument satt jag och beundrade tidigare idag, så fint så fint. Underbart fina papper och detaljer på alla sidor. Kanon :-)
kram

Postat av: SusanneSj

Jättefint kort!!!

2007-04-28 @ 21:20:40
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättefitn kort..:)

2007-04-29 @ 11:00:36
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback