Helgen...

...är redan slut. Men vi har hunnit med mycket . Hälsat på hos svärisarna en snabbis och hämtat hit båten. Ska ta ett foto o lägga ut när det blir lite finare väder. Det har regnat i stort sett hela helgen.
Igår kväll var vi på middag med M's radioklubb. Det var riktigt trevligt. Idag har jag jobbat lite, försökt strukturera upp mitt planeringskaos lite och det gick bra så nu har jag massor av idéer och planerat lite framöver i alla fall. Tvättmaskinen har gått varm idag också. Skönt att vara inne och fixa o trixa när det regnar ute. Ska jag vara ärligt så tycker jag det är mysigt att hösten har kommit.

I veckan är det mycket att stå i:
Måndag - träning
Onsdag - träning + handling inför helgen
Torsdag - träning
Fredag - Tjejfest med 4 otroligt härliga tjejer
Lördag - Scrapträff
Söndag - Scrapträff

Ser verkligen fram emot helgen. Ska bli så roligt att träffa alla glada scrappare igen och dricka lite vin och surra med tjejerna på fredag.

Har funderingar på att fara till Umeå helgen den 13-14 oktober. Då är det scrapträff. Ska försöka få någon med mig dit.

Glöm inte lämna ett fotspår du som läser. Roligt att se vilka som läser min blogg :-)


Kommentarer
Postat av: anna

Det ska verkligen bli en rolig helg! Håller med dig ang hösten. Jag gillar den oxå. Tänk när himlen är knallblå, löven gul/röda och luften så där härligt klar. *underbart* Synd att det är så få som håller med oss. *ler*
Ska förberede inför helgen nu i veckan och försöka planera vad jag ska pyssla med.
Ha en underbar vecka så syns vi snart!
KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback