Snart....

....är det helg!!!! Och för att citera Anna så "pirrar det i kroppen av förväntan" inför helgen. Idag har jag varit och fyllt kylen med en massa mat.
Ska ju som sagt ha några brudar på middag på fredag och så har jag även handlat till klubbträffen i helgen.
Jag har nu äntligen bestämt mig för vad jag ska bjuda tjejerna på. En sak är säkert det blir i alla fall INTE kött och potatis som M alltid vill ha. Nä nu blir det andra bullar, eller vad man ska säga *fniss*
Imorgon efter jobbet ska jag baka bröd och morotskaka till träffen. Sen blir det nog en rajd med dammsugaren och skurhinken innan jag ska fara på träningen. Har varit riktigt duktig i veckan och tränat 3 ggr. Idag var det Body Pump, i måndags Aerobic och imorgon Aerobic.
Bra att jag kommit igång ordentligt med träningen igen, i helgen börjar nämnligen stegtävlingen vi har på jobbet. Men i helgen kommer det nog inte att bli så mycket steg, mest stilla sittande. Men kanske lite magträning av allt fnitter som det brukar bli :)

Ser verkligen fram emot en rolig helg.

Har förresten nästan bokat in att fara till Umeå helgen den 13-14 oktober. Det är 50 andra scraptjejer som också kommer dit då. Det är nästan så att jag far även om ingen vill hänga på.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så himla roligt med scrapträff! Det hade varit jättekul att komma, men just nu är det fullt upp med valpen. Jag hade gärna åkt till Umeå på träff i oktober, men så såg jag att min sambo jobbar helg just den veckan. Typiskt! Hoppas att du får med någon dit. Ha en trevlig helg!

Postat av: Anna

Vore skoj med en träff i umeå igen men jag vet inte än om jag kan fara. Får se längre fram.
NU ska jag packa väskan. *fniss*
Ses i morgon vännen! KRAM!

2007-08-30 @ 10:54:28
Postat av: Gullefjun

Hade jag bott "lite" närmre Umeå så hade jag kanske tat mej dit :)
Ha det så jätte mysigt i helgen, jag väntar med spänning på att få se allt fint du kommer knåpa ihop.
Kram

2007-08-31 @ 07:37:48
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Erica

Några bilder ligger uppe på facebook om du vill kolla. puss

2007-09-02 @ 14:33:24
URL: http://ericis.wordpress.com
Postat av: Carina

Tack själv för idag! Kul att komma trots inspirationsbrist och det hastiga avslutet :-) Gissa om jag rusade till ebay och letade efter alfabetet??? Det fanns ett som gick ut för en timme sen...men missade det :-( Vill gärna vara med om ni ska beställa!
Kram

2007-09-02 @ 20:19:38
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Carina

Gissa vad tomten köpt till mig?? *fniss*

2007-09-03 @ 09:49:53
URL: http://www.carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback