Sommaren...

...är slut. Imorgon börjar jobbet igen. Väskan är packad och jag är redo.

Sista helgen på vår semester tillbringade vi i Storforsen. Där är sååå gudomligt vackert.
Vi kom dit ungefär vid lunchtid.
image426

Vi började med att leta upp en ledig grillplats för att kunna grilla vår medhavda korv och pinnbröd.
Grillstaden vi hittade låg precis brevid ett litet vattenfall. *mysigt*
image427

När vi gjort upp eld blev det korv och pinnbröd
image428

Efter att vi ätit oss mätta och myst vid elden en bra stund gick vi en promenad vid forsen.
image429

image430

image432

När vi hade promenerat en bit hittade vi en jätte mysig plats en bit bort från allt folk. Där slog vi oss ned ett tag och njöt av solen och varandra.
image433

image434

image435

Vi fortsatte sedan vår promenad uppåt forsen
image436

Efter det checkade vi in på campingen och fick vår stuga där vi skulle spendera natten
image437

När vi hade installerat oss gick vi till relaxavdelningen på Hotellet och badade bastu och i en pool. Härligt!!!
Väl tillbaka i stugan korkade vi upp champagnen och myste på bron.
image438

Efter det piffade vi till oss och gick upp till hotellet för att äta en god middag.
image439

Helgen har varit fullkomligt underbar och jag är så enormt glad att jag har min gubbe!
Kram på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

GRATTIS!!!
Sicket romantiskt ställe att förlova sig på.
Ha en bra dag på jobbet, e själv strax på väg till mitt!
Kram

Postat av: Carina

Nä men....GRATTIS!!! :-) Vilken toppenhelg och avslutning på semestern. Vi syns väl ikväll? :-D
kram

2007-08-13 @ 07:24:03
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Anna

Men åh!!! GRATTIS vännen!! Vad kul att ni förlovat er! Vilken härlig helg ni haft! Underbart!
Lycka till på första dagen på jobbet! KRAMAR!!

2007-08-13 @ 10:43:19
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Grattis till förlovningen!! Ni verkar ha haft det super trevlig.
Tack för det fina kortet!
Kram från mig

2007-08-13 @ 14:07:25
Postat av: Linnea

Grattis :-D Vad kul att ni förlovat er!! Å jag som tänkt träffa dig i helgen då jag var i kalix...men då förstår jag var du höll hus ;-) Hoppas att första dagen på jobbet har gått bra!
Kram Kram

2007-08-13 @ 16:32:11
Postat av: Ericis

Jag är så himla glad för er skull! Grattis så mycket! Du är världens bästa syrra och jag är så glad att du är lycklig! Love you!

2007-08-13 @ 16:46:23
Postat av: Siv o Eric Eliasson


ÄNTLIGEN !!!!!
Har det hänt GRATTIS !!!
Farmor o Farfar

2007-08-13 @ 17:27:49
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Pappa & Ulla

GRATTIS till er båda!
Kvinnor känner på sig eller hur Annelie? Anade när ni var här i somras att något var på gång. Låg liksom i luften. Och vi hade rätt. Önskar er all lycka och vi hoppas att ni tar väl hand om varandra.
Kramis från Pappa och Ulla.

2007-08-13 @ 19:30:28
Postat av: Åsa

Men, vad roligt!!! Stort grattis!!!

2007-08-14 @ 16:25:22
URL: http://www.asaspysselrum.blogspot.com
Postat av: Janicka

Grattis till förlovningen! Å vilken romantisk helg ni haft. Lyckatill!!
Janicka

2007-08-14 @ 22:34:39
Postat av: Gullefjun

Ha en bra eftermidda´å kväll.
Kram

2007-08-15 @ 13:11:51
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback