Söndag

Här hemma har det varit fullt upp hela dagen. Jag har klippt gräset i solskenet, städat och tvättat. M har mekat med vår nya båtmotor hela dagen men nu går den som en klocka så nästa sommar blir det nog några båtturer. Vi ids nog inte sätta i båten i år, isen lägger ju sig snart *optimist*.

Jag har även hunnit med att göra ett kort som min jobbarkompis har beställt. Hoppas att hon blir nöjd!
Det är en ficka bakom namnen som tagen ska stoppas ner i.
image443

Har ett kort till som jag har tänkt göra. Få se om jag hinner börja med det ikväll.
Imorgon börjar eleverna, ska bli spännande och roligt att träffa dem igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina kort du gjort! Själv har jag dragit fram alla grejer men har noll inspiration. *ler* Brukar bli så på sommaren. Vad är det för båt ni har? Vi tog en tur med våran i dag men det gungade rejält på älven så det var inte så trevligt.
Hoppas det går bra för dig på skolan. Lycka till!
KRAMAR!

Postat av: Gullefjun

Klart att hon blir nöjd.
Här har vi inte heller fått gjort hälften av det vi skulle, men det för att regnet öst ner hela helgen.
Ha en bra dag.
Kram

2007-08-20 @ 07:12:21
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback