Veckan...

... har gått fort. Imorgon är det redan fredag. Jag har varit duktig och tränat två gånger denna veckan, och nästa vecka kör dom igång med höst schemat. Det blir bra...fast lite ledsen är jag. Har längtat efter step passen och så har dom lagt det på tisdagar kl 17 och jag slutar klockan 17 på tisdagar...så jag hinner alltså aldrig dit.:-(
Får går på Aerobicen istället. Hörde idag att de ska ha discopass och andra danspass då och då på aerobicen. KUL!

I veckan började eleverna. Det var roligt att se dem igen och de nya små ettorna var så glada över att få börja skolan. Har haft min klass hela veckan men nästa vecka kommer jag även att ha de andra klasserna i Matte och NO. Blir roligt att komma igång med det riktiga schemat. Har lite smått panik nu innan alla pusselbitar fallit på plats och jag vet riktigt med vad och hur vi ska jobba. Men det löser sig.

Idag har jag köpt Liza Marklunds nya bok så jag ska strax bädda ner mig och börja läsa den!
Härligt med fredag imorgon. Fredag bör det av söder ut en sväng och på lördag ska vi på middag, söndag måste jag jobba.

Vill försöka hinna fixa en snygg header till bloggen också....

Nästa helg blir det scrap och skratt hela helgen. På fredag kommer det några tjejer hit. Det blir tjejfest. Har inte haft tjejfest på säkert 10 år...så det blir roligt. Sen blir det scrapträff med
klubben hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

oj, oj vad duktig du är med träningen! Det måste verkligen vara skönt att komma igång. Själv sa jag upp kortet i våras ...hmmm...tiden finns inte riktigt just nu.
Jag är så ledsen för att jag inte kan komma på scrapträffen!! Det är ju alltid så kul och träffa alla, kommer att sakna allt prat och skratt. Tänker på Er.
Kram

2007-08-23 @ 21:16:10
Postat av: Anna

Äntligen fredag! Ser ut som att du haft en bra vecka. Skönt att komma i gång med träningen. Måste göra det själv oxå. Känner hur jag riktigt förfaller pga att jag är otränad. Orkar typ inget.
Längtar till tjejfesten och träffen nästa helg. Det ska bli så kul och jag känner faktiskt hur inspirationen kommer lite krypande. *fniss*
Ha en underbar helg! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback