Julklapp

I år kändes det som jag hade riktigt dålig inspiration till att göra egna julklappar men till slut blev det i alla fall ett album till min farmor och farfar.
Jag fotade efter att jag hade satt in LO'sen i plastfickorna så bilderna är inte tipp topp direkt men ni ser nog ändå.
Risa och rosa gärna.

image627

image628

image629

image630

image631

image632

image633

image634

image635

image636

image637

image638

image639

image640

Julfirande

Vårt julfirande var lugnt och stilla. Inte riktigt som det här:


Jullov!

Så härligt, nu har jag jullov i 2 veckor. I eftermiddag har jag bara njutit av att det är fredag och sedan en jättte lång helg! Säger som min jobbarkompis sa idag att nu ska vi njuta av detta ögonblicket för nu har vi allt mysigt med julen framför oss. Så jag NJUTER!!!

Idag hade vi avlsutning i skolan. Vi gick i fackeltåg upp till kyrkan och sedan mös vi i klassrummet innan det var dags att gå hem för dagen. Jag fick jätte många fina julklappar av mina elever. De är så snälla!

I eftermiddag har jag gjort kola men den blev inte riktigt lyckad trots att jag kokade den jätte länge.
Ikväll ska jag slå in de sista julklapparna och sedan ska vi njuta av en film.

Ha en riktigt god jul alla mina blogg läsare!
image626

Årets skörd av julkort

image603

image596

image597

image598

image599

image600

image601

image602

image604

image605

image606

image607

image608

image611

image612

image613

image614

image615

image616

image617

image618

image619

image620

image622

image623

image624

image625



Beställning

För en tid sedan fick jag en beställning av några lärarkollegor på kort till 3 kvinnor som fyller 40 år.
Nu kan jag publicera korten:
image593

image594

image595

Grattis Carina!

Imorgon fyller min goa vän Carina år. Hinner inte blogga om det imorgon för vi har julfest med barnen på skolan.
I alla fall gjorde jag ett kort till henne och det kom fram idag, en dag för tidigt men det har ju kommit fram i tid i alla fall :-)

image592

Stort GRATTIS till dig min vän!
Hoppas du får en fin dag

Musik

I bilen snurrar just  nu 3 nya skvior och jag diggar som aldrig förr.

Martin Stenmarck - Det är det pojkar gör när kärleken dör....såååå bra.
image589

Favoritlåten är Rubb och stubb



Den andra skivan som snurrar är Lars Winnerbäck - Daugava
image590

Bästa låten just nu är - Innan mörkret faller.

Den tredje skivan är ett pojkband som jag alltid gillat Westlife
Skivan heter Back home
image591

Måste väll utse en favorit låt på denna skiva också. Det blir The easy way

En annan låt jag gillar just nu är Timbaland - Apologize tyvärr är den snart sönderspelad på radion dock.

Julkort

Här kommer några julkort som jag gjort sista tiden:

image585

image586

image587

image588

Glöm inte lämna ett avtryck innan du går!

Julfester...

...har helgen varit full av. I fredags med mitt jobb. Det var riktigt trevligt. Tack alla goa jobbarkompisar!

Igår kl 11 for jag till Lule med några tjejer från M's jobb. Vi gjorde stan hela dagen, shoppade och drack kaffe. Sedan gick vi till en lägenhet och piffade till oss och mötte upp med grabbarna. Sedan styrde vi kosan till Arcushallen och julgalan. Det var riktigt trevligt. Vi hade jätte bra platser precis nedanför scenen så vi såg jätte bra. Här kommer några bilder från kvällen:

image572
Markus och Brolle Jr började kvällen med en julsång och sedan en rockig låt. De var jätte bra.

image573
Efter en stund showade Jerry Williams en bra stund. Min mamma gillade honom när jag var lite så jag kunde flera låtar. Han hade verkligen kondis och for runt på scenen och showade ordentligt.

image574
Efter en ganska lång paus drog showen igång ordentligt. Här är Linda Bengtzing

image575
Linda Sundblad

image576
Markus Fagervall - är grym tycker jag!

image577
The temptations

image578
Markolioo....är bara så cool!

image579
Sonja Aldén sjöng verkligen vackert!

image581
Markolioo och Linda Bengtzing sjöng värsta schlagern.

image582
Andreas Johnson sjöng flera låtar. Han var riktigt bra!

image583
Finalnumret med alla medverkande artisterna

image584
Finalen!

Helgen har varit mycket trevlig men den försvann alldeles för fort. Nu är det dags att ta itu med alla sysslor som jag inte hunnit med i helgen då jag roat mig.
Ha en bra vecka!