Julfester...

...har helgen varit full av. I fredags med mitt jobb. Det var riktigt trevligt. Tack alla goa jobbarkompisar!

Igår kl 11 for jag till Lule med några tjejer från M's jobb. Vi gjorde stan hela dagen, shoppade och drack kaffe. Sedan gick vi till en lägenhet och piffade till oss och mötte upp med grabbarna. Sedan styrde vi kosan till Arcushallen och julgalan. Det var riktigt trevligt. Vi hade jätte bra platser precis nedanför scenen så vi såg jätte bra. Här kommer några bilder från kvällen:

image572
Markus och Brolle Jr började kvällen med en julsång och sedan en rockig låt. De var jätte bra.

image573
Efter en stund showade Jerry Williams en bra stund. Min mamma gillade honom när jag var lite så jag kunde flera låtar. Han hade verkligen kondis och for runt på scenen och showade ordentligt.

image574
Efter en ganska lång paus drog showen igång ordentligt. Här är Linda Bengtzing

image575
Linda Sundblad

image576
Markus Fagervall - är grym tycker jag!

image577
The temptations

image578
Markolioo....är bara så cool!

image579
Sonja Aldén sjöng verkligen vackert!

image581
Markolioo och Linda Bengtzing sjöng värsta schlagern.

image582
Andreas Johnson sjöng flera låtar. Han var riktigt bra!

image583
Finalnumret med alla medverkande artisterna

image584
Finalen!

Helgen har varit mycket trevlig men den försvann alldeles för fort. Nu är det dags att ta itu med alla sysslor som jag inte hunnit med i helgen då jag roat mig.
Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig helg du haft! Jag är inte alls avis på dig ;-) Att jag hade velat vara där!

Postat av: Jonna

Vad skoj ni verkar ha haft det! Riktigt kul med tjejhäng på stan och att sen få piffa till sig och gå på gala! Verkligen hela konceptet!

2007-12-02 @ 20:12:24
URL: http://jga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback