Ett test

Hittade ett test på Annas Blogg. Och som sagt vi är nog ganska lika ändå!

Fart & fläkt (0-200p)

Du är en flexibel person. Du trivs med att ha många bollar i luften och att det händer mycket. Du trivs med med männsikor, men vill inte ta hand om dem. Du skulle säkert trivas lika bra med servitris som i jobbet som revisor. Vad du väljer ha att göra med hur lång tid du är beredd att studera.

Andra yrken där du troligen skulle trivas och komma till din rätt:
Journalist
Jurist
MeteorologBR> Receptionist
Ekonom
Översättare
Försäljare
Sekreterare
Trafikledare
Steward/Flygvärdinna
Busschaufför
Spårvagnsförare
Kassör/Kassörska
Polis
Väktare
Optiker
Guide
Datatekniker
Lärare
Brandman
P-vakt
Apotekare
Mäklare
Reseledare
Skidlärare
Bibliotekarie
Informatör
Tidningsbud
Lärare trivs jag bra med nu i alla fall!:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så mycket för igår!! Hade jättetrevligt! Hoppas du hittar nåt spännande i Umeå nu :-)
Kram Kram

2007-02-14 @ 10:39:10
Postat av: Diana

Vilket roligt test!!! jag gillar sånt. Jag blev "det kreativa egot" =)

2007-02-14 @ 12:13:06
Postat av: Anonym

Jo, visst är vi lika!! *ler* Tack så mycket för i går. Vi måste göra om det snart igen.
Kramar!

2007-02-14 @ 18:40:32
Postat av: Anna

Tack snälla du för att du tar hand om min låda. Har du kikat i den? Är det mycket fint? *ler*
En självgående dammsugare hade inte varit helt fel. En fördel med att bo i en tvåa är ju att det går fortare att städa eftersom det blir så litet. *ler* Hoppas du hade en fin helg! Lycka till på jobbet nästa vecka och jag har siktat in mig på scrpaträff söndag. Kanske inte kan stanna hela dagen men dit vill jag i allafall.
Kram kram!

2007-02-18 @ 21:55:55
Postat av: Anna

Kika i lådan du så får du se om det är nåt spännande där. *ler*
Dagen i dag har inte varit fullt så kul som dom andra så jag blev så glad när jag kom hem och läste dina gulliga kommentarer. Det lyser upp min dag. KRAMAR till dig, min goa vän!

2007-02-20 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback