Härliga helg!


Ibland känns det som att veckan bara består av Måndag och fredag. Härligt ändå att veckorna går så fort. Bara en vecka till nu sen är det SPORTLOV!
I veckan har det kliat i fingrarna på mig, jag vill SCRAPPA men har inte hunnit med det. Har haft en massa med jobbet i veckan som jag ville göra klart så jag kan bocka av det på listan över avklarade grejer.
Har tränat 3 ggr denna veckan - som vanligt. Det är så himla härligt, jag får såna energikickar och glädjekickar av det. Tränarna på
TC där jag tränar är jätte duktiga så man tar verkligen i under passen.
Nästa vecka har vi Hälsovecka på skolan så det händer massor med kul. Bla. Afrikansk dans (vilket jag missar pga en kurs), Minivasalopp, Snöskulpturer, och innebandy. På måndag ska jag ha 2 aerobic pass med barnen. Det är bra för det blir ingen träning på kvällen för då är det Kortpyssel. Och på torsdag blir det ingen träning heller för då har TC stängt för de ska ha uppvisning på en mässa. Funderar på att gå det. Det handlar om Hälsa och Skönhet. Nåja få se om jag får någon med mej.

Jag är rusikgt stolt för i veckan har min Orkidé slagit ut. 3 fina blommor har den. Ska lägga ut en bild imorgon. Ska fota då det är ljust. Känner mej duktig som fått den att blomma om.

Det är förresten aldrig mörkt längre när jag åker eller från jobbet. Det är härligt.

I veckan har det varit lite kallt. I morse hade vi -27 grader brrr. Jag vill ha vår nu. Men igår när jag åkte hem var det soligt och fint och solen värmde skönt genom rutan i bilen.
Jag hoppas få lite vår när jag åker till Skåne V 10. Så jag hoppas deras snö hinner smälta tills dess.

Förra helgen var vi i Ume och hälsade på några kompisar. Vi blev bjudna på god mat. Var och shoppade och simmade. Lurade till och med med mej en av killarna i en scrapbutik *fniss*. Det var en trevlig helg!

92648-151

Denna helgen blir det bara att ta det lungt. Mys i TV-soffan både fredag och lördag. Simning på lördag eftermiddag och Scrappträff hela söndagen i Lule. Ser verkligen fram emot det. Hoppas bara inte det blir så kallt så man våga lämna bilen utan motorvärmare.
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, vars tar veckorna vägen? Schwooop så är det fredag. Vad duktig du är som tränar och håller i gång. Jag måste göra ett ryck när jag fått flytten och allt annat klart. Har liksom kommit av mig lite. *ler*
Har ordnat så jag har söndagen ledig! När hade du tänkt komma dit? Om du hämtar mig så betalar jag parkering i karpen där det finns motorvärmare. ;)
Ha en fin helg så ses vi på söndag!
Kram!

2007-02-23 @ 21:06:30
Postat av: Linnea

För mig känns det som att det aldrig är helg...jobbar denna helg och nästa oxå så helgerna försvinner i arbete.
Synd att jag inte kan följa med er på scrapträffen imorrn, hade så gärna gjort det!
Albumet till mamma är förresten klart, har scannat in det på dtaorn så ni får väl kika på det på datorn sen :-)
Kul vecka ni har framför er i skolan! Det är kul med hälsa och friskhet!
Ha en bra helg så måste vi ses snart!!
Kramis

2007-02-24 @ 12:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback