Lördag

Igår var vi mest hemma och pysslade. Jag tvättade och plockade lite efter min promenad. Sedan bakade jag också bröd. Det är ett bröd som det behövs en massa ingredienser till men det är jätte gott, grovt och bra för magen.

92648-142


Så här blev resultatet.
92648-141

Sedan var vi och simmade. Det var himla härligt och jag simmade utan problem 1 kilometer (40 längder). M tränade på att backa under vattnet. Det gick fin fint för han har ju haft en bra pedagog som visat hur det går till på torra land. *fniss* Sedan bubblade vi en stund innan vi åkte hem för att äta middag och titta på schlagern. Gillade verkligen de som gick vidare. Både The Ark och Marie var jätte bra. Mitt tips är att The Ark tar hem allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det såg ut som ett mumsigt bröd! Kan man få be om receptet? *ler*
Härligt underbara vinterbilder du tagit! I går var det verkligen jättefint här med. Jag och Nova var ute i lekparken och solen värmde så skönt.
Vi ses i cyberrymden...*ler*

2007-02-11 @ 17:29:42
Postat av: Diana

Tycker också att det ser väldigt smaskigt ut! DU kunde ju lägga ut receptet här ;-)

2007-02-16 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback