Vårkänslor

Ny design på bloggen. Denna gången har jag designat själv. Vad tycker ni?

Jag kände att jag ville ha lite vårfärger på bloggen. Längtar tills det blir riktig vår.

Imorgon ska jag och träna på att köra bil på vintern. Tror vi ska ut på isen och köra. Är lite nervös för det, tycker inte om att köra bil på Isen. Sedan barnsben sitter det i ryggmärgen att man inte kan lita på att isen håller, för det gjorde den ju inte i skåne :-)
Men här är den i alla fall några decimeter tjock, men jag tycker ändå att det är läskigt.
Det går säkert fin fint, blir kul att sladda lite i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Fint!
Vad har du för mail adress? Kan skicka lite beskrivningar på mailen.

Postat av: Anna-Lena

Fint!
Vad har du för mail adress? Kan skicka lite beskrivningar på mailen.

2007-02-27 @ 20:58:47
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Erica

Haj sis, vad fin bloggen blev. Riktigt härliga färger. Var det inte jobbigt att göra det själv?

2007-02-28 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback