Vilket väder

Vilket väder vi har haft i veckan. Flera dagar har det varit mellan -25 till -30 grader. Riktigt riktigt kallt, men solen har visat sig flera gånger denna veckan fast man har ju inte velat vara ute nå längre stunder för att njuta av den.
Idag har det blåst en massa men varit mycket mildare ca -5 grader. Inge kul o köra hem från jobbet. Snön drev så man såg bara en vit vägg framför sig. Men hem kom jag i alla fall.

Nu är träningsveckan slut för denna veckan. Har känt mig riktigt seg i benen hela denna veckan förstår inte riktigt vad det är...men jag kanske tog i mer än vanligt i måndags för sedan har jag haft lite träningsvärk.

Imorgon ska jag ha en mysig kväll framför en film och med en påse popcorn. Är nämnligen ensam imorgon kväll. Sedan är vi bortbjudna på middag på lördag.

Livet har blivit lite ljusare denna veckan, det är ljust på himlen både när jag kör till jobbet o när jag kör hem...härligt!

Nu ska jag göra en kopp te och sätta mej i soffan!

Kommentarer
Postat av: anna

Självklart har jag varit till affären! 3 gånger t o m!! I torsdags, fredags och i dag. Köpte hennes nästan oanvända scrapväska i dag (förskott på födelsedagspresent av Martin) så nu har jag nåt bättre att packa grejerna i till kursen. *glad* Liten men mysig affär. Ligger kanske lite avsides men som den galne scrappare man är så hittar man ju fram till slut. Åk dit och kika vetja!
Sitter hos svärföräldrarna nu och surfar lite. Har betalat räkningar och sånt tråk. Har varit och kikat på ny dator i dag men vi har inte bestämt oss än. Vi är ju så veliga. *skrattar*
Hoppas du får en fin helg! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback