En liten tripp...

...till Skellefteå gjorde jag idag. Jag träffade min gamla klasskompis som fått barn. Det var himla trevligt att sitta och surra igen. Kändes inte som att det var så länge sen vi sågs. Så trist bara att vi inte ses så himla ofta för hon är en riktigt härligt tjej och hennes son charmade mig totalt!

Här kommer lite bilder från dagen:
image374
Jag och W har det bra i skuggan!

image375
Mamma och mat är bra!

image376
Till sist ett foto på oss polare! Tack för en riktigt trevlig dag!
Hoppas vi ses snart igen

Kommentarer
Postat av: Gullefjjun

Vilket härligt väder ni har!

Postat av: ericis

Himla söt bäse. Och ni ser verkligen ut att ha blivit polare, du och han. En sån söt vill jag också ha hihi!

2007-07-05 @ 19:43:10
URL: http://ericis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback