På semester!

Nu har vi dragit på semester till södra delarna av Sverige. Det är därför jag inte uppdaterar bloggen något :-)

Idag har jag och systeryster gjort lund. Mycket trevligt var det, besökte bland annat Kulturen och var lite kulturell o kollade på alla utsällningar de hade där. Himla intressant faktiskt.
Shoppade 2 tröjor och lite underkläder.
Himla kul att få ha en riktigt tjejig dag sådär systrar emellan och snacka lite skit!
Saknar henne så ibland då vi har så långt emellan varandra!





Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Ha en härlig semester.
Kramis

Postat av: anna

Hej vännen! Hoppas ni har en lugn och skön semester. Vi är i dalarna än och i morgon kommer Martin. Så får vi se vars näsan pekar. Har två cuttlebuggar med mig opp, en till milla och en till carina. Är i valet och kvalet om jag ska köpa en till mig själv oxå men jag vet inte om vi får plats. *ler* Har så liten plats i bilen.
Var in på panduro i blge men dom hade ingen 3d lack. Hälsa till Micke och ha det så skönt!
Kramar!

2007-07-14 @ 18:49:13
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: erica

det var jättemysigt att träffa dig i fredags! Hoppas ni haft en bra helg!
Puss

2007-07-16 @ 10:42:16
Postat av: Gullefjun

Vad glad jag blev när posten kom idag :D
1000-tack för stämplarna, jätte gulligt av dej.
Gillade verkligen
gossen med badbollen å tösen med nallen. Vem göe dom?
Tänkte ta mej till Magnolia i Borås (bor inte så jätte långt därifrån) å kika lite på stämplar nån dag. Om det bli´r ngn som du inte har så kan jag skicka några till dej :)
Nu ska jag gå å sussa snart.
Natti natti.
Kramis

2007-07-18 @ 21:36:24
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Carina

Hej! Borta bra men hemma bäst heter det ju :-) Hoppas ni haft en trevlig resa? Blev det något bilfynd? Absolut att vi måste ses nåt snart :-)
kram

2007-07-18 @ 21:41:42
URL: http://www.carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback