Fikasugen?

Här kommer ett kort som jag gjorde under mässan i helgen:

image313

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Härligt att ni har så fint väder, Avis!
Du gör sååå jätte fina kort.
Ha en bra dag.
Kram

Postat av: Anna!

Tack för i dag vännen! Det är alltid så kul att träffa dig och Linnea. Blir på så gott humör av er. *ler*
Fikasugen är jag alltid. *s* Jättefint kort!
Kramkram!

2007-06-05 @ 15:34:03
Postat av: Carina

Kortet blev superfint! Snyggt med blingbradsen i blomman :-)

2007-06-05 @ 18:27:21
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Så fint och gulligt kort! Hoppas du shoppingen var bra i Luleå. Jag lyckades själv försöra lite pengar på stan, t.ex. Lajm *ler*.
Kram från mig

2007-06-05 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback