Pysselträff

Idag var min trevliga vän Carina här och pysslade. Det var himla trevligt vi surrade och pysslade en massa. Carina hann nästan klart med 2 hela kort. Jag kände att det gick lite trögt för mig. Visste först ej vad jag skulle göra. Sen blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men det börjar ta form nu. Ska stansa lite bokstäver till projektet nu. Kan inte visa upp vad jag pysslat med riktigt ännu. Bara Carina som vet  vad det blir och som har sett mitt senaste alster som jag jobbat med i veckan. Men snart kan jag visa vad det så håll utkik.

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll Carina!!
Det måste bli snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack själv för en jättetrevlig kväll! :-) Vi tar en repris när Magnoliastämplarna kommit!
kram

Postat av: Eivor/Ejja

Härligt med pysselkväll! Ska blir så kul att se vad du knopat ihop.
Kram från mig

2007-06-07 @ 22:50:27
Postat av: Anna

Det blir spännande att se vad du knåpat i hop för nåt. *fniss*
Ses i morgon! Kramkram!

2007-06-08 @ 11:50:01
Postat av: Gullefjun

Håller utkik :)
Kram

2007-06-08 @ 21:13:34
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Janicka

Du har gjort jättefina LO´s och kort på senaste tiden. Jag har varken hunnit blogga eller scrappa.
Kortet "till mor" var superfint och jag undrar om det är ok att "lifta" det? Jag gillar upplägget av pappren.
Janicka

2007-06-10 @ 19:08:20
URL: http://mammamaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback