Skolavslutning

Idag var det skolavslutning. Det var så högtidligt. Klarade mig från att grina då 6:orna sjöng och fick rosor och stipendium.
Jag fick otroligt mycket presenter från föräldrar och barn. Så här såg mitt köksbord ut efter att jag kom hem.

image324

Igår fick jag även en blomma av chefen som jag har planterat ute i trädgården.
Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar innan jag får semester. Så skönt det ska bli.
I helgen ska vi på 30 års fest det ser jag fram emot ska bli riktigt kul. Nästa helg är det Midsommarafton och helgen efter det åker jag till Umeå med
Anna , Carina och kanske Evy och scrappar tillsammans med en massa andra tjejer. Ser verkligen fram emot den helgen!

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Carina

Åhh så många fina blommor du fått :-D Var roligt!
Gissa vad som kommit idag???? ;-)

Postat av: Anna(utråkad försäkringsrådgivare)

Åh, vad mkt fina blommor du fått. Strongt av dig att inte gråta på avslutningen. Själv är jag alldeles för blödig för sånt. *ler*
Härligt att du snart har semester. Längtar som bara den till Umeå!
KRAMAR!

2007-06-14 @ 20:56:13
Postat av: Eivor/Ejja

Så mycket fina blommor du fått! Kul!! Roliga saker du har framför dig, t.ex. helgen i Umeå *ler*. Jag är lite avens på Er som ska åka...
Kramkram

2007-06-14 @ 22:23:37
Postat av: Gullefjun

Vad mycket fint du fick, dom gillar visst sin fröken :)
Ha ett underbart sommarlov :D

2007-06-16 @ 13:27:25
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback