Jag har....

....skapat lite.
Är fortfarande snorig så i veckan har det inte blivit någon träning. Hoppas att jag snart blir helt frisk. Mår i alla fall MYCKET bättre nu än förra helgen.
All tid jag fått över när jag inte tränat har jag scrappat på istället. Jag har gjort 2 Lo's och en massa kort.

image206

image207

image208

image209

image210

image211

Imorgon får vi besök av M's mormor och morfar. De har kokt palt och bakat mjukkaka till oss *gott*. M's mormor fyllde år i lördags så jag har gjort ett kort till henne:

image212

image213

image214

I veckan som kommer händer det mycket roligt. På onsdag är det skolresa till Lule. På torsdag ska jag på scrapkurs på
Lajm . På fredag ska jag på kurs på jobbet. Och på söndag ska jag ha scrapträff med Anna och Linnea *längtar*

Idag bokade jag och E hotell för påskafton. Vi tänkte fara och shoppa och sedan gå ut och äta. Det blir girls night out. Händer väldigt sällan men är störtkul när det händer. Boysen drar till fjällen på söndag till veckan så vi blir gräsänklingar så då tänkte vi passa på *hihi*

Ha en härlig vecka! Det verkar ska bli riktigt vårigt här i veckan!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka fina! Att du orkar skicka kort hela tiden hihi =)
Puss på dig sötaste syster, hoppas du är frisk nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback