Regn....

...är det i skåne. Det har varit duggregn konstant här sedan jag landade i tisdags. Flygningen gick fint förutom att min väska gick sönder men ska reklamera det till SAS då jag flyger tillbaka. Igår var jag i storstan och hälsade på ff och fm. Det var trevligt att se dem. Idag ska jag iväg på shoppingtur med bland annat ett lååååångt stop på scraproom. Har längtat till det. Sedan fick jag höra att det finns en scrapbutik inne i HBG också så dit måste jag också göra ett besök idag.
Nä nu är det dax att sätta fart så jag är redo för dagen.

Anna, hur gick det med din kurs? *nyfiken*

ha en bra dag everyone

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!
Det gick jättebra med kursen i går. 6 mkt intresserade tjejer varav några var gott i gång redan som du var när du gick kursen. 7 tjejer till i kväll. *s* Hoppas du njuter av dagen på alla scrapaffärer du ska till. ;) Nästa gång vill jag vara med!! Längtar till nästa helg! Kramisar!

2007-03-08 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback