Våren är på väg

Idag har det känts som vår i luften. Varmt och skönt (+1 grad) All is vi har haft på trappan har smällt bort i solskenet. På de stora vägarna är det slaskigt så det känns som vår.
Idag har jag jobbat sista dagen innan sportlovet, nu har jag en veckas ledighet att se fram emot riktigt härligt.
Vi avlustade veckan i skolan med att åka skidor, minivasalopp hade vi det var himla roligt, åkte 3 km. Hade gärna åkt mer men det var ju inte för att roa mig vi åkte utan för att roa barnen.

Idag fick jag min vinst från förra helgens utmaningsrally. En påse fullproppad med en massa fina band.

En tråkig nyhet fick jag i morse förresten. Ska ju fara iväg en sväng söderut på lovet och flygbolaget jag skulle åka med gick i konkurs. Lär ju inte få tillbaka pengarna jag lagt ut där *synd* men bokade i alla fall nya biljetter med gamla trogna SAS så jag kommer ner i alla fall. De kunde ju gått i konkurs en vecka senare tycker jag så hade jag hunnit åka på mina biljetter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, äntligen sportlov! Vad härligt för dig!
Va fin din blogg blivit. Jag får nog fråga dig om hjälp i forsättningen. Jag vill oxå ha sån där "tapet" på sidorna.
Tänkte blogga men jag kommer inte in på min. Alla ska väl blogga på fredagkväll. *ler* Vi har i af börjat flytta och vi har pratat om att Nova ska få sovrummet helt själv!!! *iiiii* HUR ska jag kunna sova utan henne bredvid mig!!?? *suck* Nåväl, man vänjer sig väl. Rätt som det är så flyttar hon väl hemifrån. Ha en fin helg och ett underbart sportlov! Kramisar i massor från lulääääää!! Ps. Jag är GRYM på att sälja försäkringar, 3 st i går på första dagen (ingen har tidigare sålt på första dagen!!) och 1 idag! *dansar segerdansen*

2007-03-02 @ 21:27:03
Postat av: Anna

Ah, äntligen sportlov! Vad härligt för dig!
Va fin din blogg blivit. Jag får nog fråga dig om hjälp i forsättningen. Jag vill oxå ha sån där "tapet" på sidorna.
Tänkte blogga men jag kommer inte in på min. Alla ska väl blogga på fredagkväll. *ler* Vi har i af börjat flytta och vi har pratat om att Nova ska få sovrummet helt själv!!! *iiiii* HUR ska jag kunna sova utan henne bredvid mig!!?? *suck* Nåväl, man vänjer sig väl. Rätt som det är så flyttar hon väl hemifrån. Ha en fin helg och ett underbart sportlov! Kramisar i massor från lulääääää!! Ps. Jag är GRYM på att sälja försäkringar, 3 st i går på första dagen (ingen har tidigare sålt på första dagen!!) och 1 idag! *dansar segerdansen*

2007-03-02 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback