Helg!

Oj så skönt det är med en långhelg. Har massor med saker som jag vill hinna göra i helgen. På min att göra lista för helgen finns:

¤ Scrappa, ska vara med på utmaningsrallyt på scraputmaning.blogg.se på lördag
¤ Träffa Anna och Linnea på fredag
¤ Kika in hos Carina med uppstämplade motiv
¤ Sy upp mina nyinköpta gardiner och sätta upp dem
¤ Tvätta fönstren om det inte ösregnar
¤ Sy min gungstol (har tänkt det så många gånger men att scrappa är roligare så det har jag prioriterat)
¤ Tvätta
¤ Städa
¤ Kolla film
¤ Rätta diagnoser
¤ Ta sovmorgon

Vi får väll se hur mycket jag hinner.

Hoppas alla får en fin helg och att ni i söder får varmare än vi. Har fått byta tillbaka till vinterjackan idag. Det har varit +3 grader och duggregn hela dagen. Jätte ruggigt man kan inte tro att det är mitten på Maj.


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj vad du ska hinna med mycket under helgen! Ha en riktigt trevlig helg :-) Jag/vi ska bara slappa, försöka iaf.
*kram*

Postat av: Carina

Det har strandat, mitt projekt, blev så ojämt och fult så jag måste fundera ut någon annan form :-)
Jag ser inget konstigt med min blogg?? För mig ser den ut som vanligt *fundersam*

*kram*

2007-05-16 @ 19:54:20
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Galet mycket du skulle hinna med i helgen, men du är säkert effektiv och det kommer säket att gå bra. Glöm inte att andas mellan sakerna och hälsa Anna och Linnea från mig.
Blommorna jag använde på "tänker på dig"-kortet har jag klippt ut från S.e.i Winnie's Walls papper.

Kram

2007-05-16 @ 23:02:40
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Erica

Hmm.. lite varmare är det i alla fall. +12 grader och mulet. De har lovat regn hela dagen idag. Tur att man ska jobba då :)

Högsta prioritet på den dä listan måste väl ändå vara sovmorgon? ;)

Håller med föregående talare, glöm inte att andas och stressa av emellan alla grejer du ska göra. Puss!

2007-05-17 @ 09:56:10
URL: http://ericaeliasson.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg:)

2007-05-17 @ 10:12:18
Postat av: Gullefjun

Ha en jätte bra helg!
Det verkar som om du inte kommer vara sysslolös iaf.
Tack för fina ord på min blogg :)
Kram

2007-05-17 @ 11:02:14
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback