Lite nytt


I veckan har jag inte hunnit med så mycket här hemma. Det har varit fullt upp varje kväll. I tisdags scrappade jag detta kort som jag fått en beställning på. Jag har liftat ett kort från Carina.
Utsidan ser ut så här:
image539

Baksidan:
image540

Insidan:
image541

På söndag är det ju farsdag. Jag tror att fäderna har fått sina kort idag så jag publicerar dem nu.
Svärfar fick detta kortet:
image542

Och min pappa fick detta kortet:
image543

Jämför mina farsdagskort detta året med det jag skickade förra året. Visst har jag utvecklats eller vad tycker ni?
image544

I onsdags var det scrapkursen. Det är så roligt att hålla i kursen. Här kommer lite bilder på från kursen:
Här är shoppingbordet. Lite tunt med papper. Vi fick en leverans med nya papper i onsdags och de tog slut i ett naffs. Andra delen av bordet brukar de yngre tjejerna i gruppen använda. Men de slutar lite tidigare än de andra så när jag fotade hade de gått hem.
image545

Febril aktivitet pågår:
image546

Flera av deltagarna liftade mitt farsdagskort. Så här blev ett av dem:
image547

image549

I torsdags kväll var jag på Ungdomens hus och höll i en Workshop i scrapbooking. Ledaren på fritidsgården sa att det var den mest besökta workshop som de hade haft där.
Ungdomarna var i högstadie och gymnasieåldern.  Riktigt härliga och duktiga. Blev lite sugen på att läsa vidare så jag får arbeta med lite äldre barn också. Ska fundera på saken.

Kommentarer
Postat av: Carina

SNYGGT! Och jo du har verkligen utvecklats, du är jätteduktig. Ni ser ut att ha det jättetrevligt på träffarna :-)
Ha en riktigt trevlig helg, Kram!

Postat av: Carin

Kikar in som hastigast för att önska dej en jättebra helg.
Kram.

2007-11-09 @ 22:01:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Åh, ja, du har verkligen utvecklats vännen! Så underbara kort. Nu är det nog du som får ge mig en kurs. :D
Ha en fin helg! KRAM!

2007-11-09 @ 23:04:04
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Säger som tidigare talare...du har utvecklats, kul att se.
Du har gjort jättefina farsdagskort, de kommer att bli glada.
Förresten, var köpte du ditt Diesel från?? Är så sugen på att investera ett...

Hej från mig,

2007-11-09 @ 23:49:08
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Kerstin

Det översta kortet är så himla snyggt!! Jättekul att få se insidan också som blev jättefin. Gillar dina farsdagskort också och jag håller med de andra att du verkligen har utvecklats.
Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-11-10 @ 09:18:01
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Anna-Leena

Vilka härliga kort. Vad häftigt med skjortan har du vikt den av papper?? Ja håller med dom andra du har utvecklats du är ju kanon duktig av vad jag sett dej göra här.
Trevlig Helg.

2007-11-10 @ 21:00:04
URL: http://mysans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback