Härlig helg!

I torsdags fick jag besök av mina svär-mormor o morfar. De kom förbi med husbilen och campade på gården. Det var mycket trevligt. M har varit ute på äventyr så jag och min goa vän Erika passade på att ta en riktig tjejhelg.
Hon kom hit på lördag förmiddag. Först scrappade vi en stund sen åkte vi in till stan och strosade lite och tog en fika på Kalix bästa café (Myggan) Efter det for vi hem och tog en långpromenad i det vackra höstvärdet.
Sedan scrappade vi nästan oavbrutet till söndag kväll.
Klubben hade Cyberpyssel i helgen.
Vi gjorde iofs uppehåll för god middag och vin på lördag kväll.

När Erika kom på lördagen fick jag en jätte fin bukett - gulle dej!!

image497


Tack för en riktigt trevlig helg! Så skönt att få sitta o surra om ditt och datt :-)

Idag när jag kom hem från jobbet väntade ett paket i brevlådan. Det var månadskittet från Lifetime moments som jag beställt från USA. Tyckte det var mycket fint. Roligt med lite annat än det man kanske skulle beställa själv:

image498

Har också fått en Avi till att hämta ett paket på posten. Hoppas det är mitt nya alfabet.

I veckan ska jag fixa och dona en massa. Har massor av födelsedagar framöver och lite grejs som måste fixas till det.
Ikväll blir det träning. Imorgon ska jag jobba lite på kvällen har massor att skriva och dona med inför utvecklingssamtalen framöver.
På onsdag är det Scrapkurs igen. Ska bli roligt.

Ha en skön vecka.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv! Det var verkligen en supertrevlig helg. Vi måste göra om det i framtiden. Snart kommer vintern och boysen kommer att åka skoter, då kan vi passa på och scrappa.
Kram

Postat av: anna

Låter som att ni hade en superb helg. :)
Tat lugnt i veckan och jobba inte för mkt.
Kram!

2007-10-01 @ 18:54:32
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Maria i Råneå

Vilket alfabet har du införskaffat? *nyfiken*
Det lät som en helt ok helg måste jag säga. Riktiga vänner är som diamanter sägs det, sällsynta och dyrbara :-)

2007-10-01 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback