Helgen...

...gick så grymt fort. Jag och Erika åkte till Umeå i fredags kväll. På lördag och söndag var det dags för scrapträff i Umeå. Träffen var verkligen bra organiserad och vi hade jätte trevligt. Massor med fina saker att shoppa. Det gick mycket pengar men jag fick mycket nytt roligt fint med mig hem. Bland annat ett album som jag trånat efter jätte länge och ett album i formatet 6x12 ska bli roligt att testa att scrappa i det.
Jag tackar våra trevliga bordsgrannar A och M för alla roliga skratt under helgen.

Vi glömde ju kameran hemma tyvärr. Men här kommer lite bilder på de alster som jag gjort och några bilder jag fått av några vänliga scrappare som var på träffen.

Jag i scrappatagen
image514

I stämplartagen
image515

Jag började med att göra ett beställningskort
image516

Under träffen öppnade jag julkortsverkstaden. Roligt var det att göra julkort så det blev några stycken:
image518

image519

image520

image521

En av utmaningarna under träffen var att snabb-scrappa ett kort. Det fick endast ta 30 minuter. Jag lyckades få ihop detta kortet:
image522

Nästa utmaning var att scrappa en LO på en timme. Jag fick ihop detta bidraget. Efter en och en halv timmes stressande blev det pizza till middag.
image523

Under helgen scrappade jag även detta bidrag till en utmaning då man skulle ha idol eller stjärna med i titeln.
Denna LO är till min BOM (boken om mig) Det är bilder från när jag var liten som min pappa scannat av från diabilder. Roligt att scrappa så gamla bilder :-)
image524

Denna Lo gjorde jag med. Även den om min pappa :-)
image525

Hann även börja på en till LO men den är inte riktigt klar. Funderar på om jag ska ta med den på kursen på onsdag och göra klart den om jag hinner.

Risa och rosa gärna mina alster!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen och välkommen hem! Ser att du haft en produktiv helg. Vad mycket fint du hann med!! *impad* Jag hade oxå en trevlig helg tills vid 5 i går då Nova fick hög feber. *ryser* Glad att jag var hemma. Ser fram emot att få träffa dig dig och Linnea på fredag!

KRAMAR!

Postat av: Erica

Fina saker du gjort i helgen. Gillar de med pappa. =)

2007-10-16 @ 08:22:43
Postat av: Carina

Hoppas du haft en toppenhelg!? Effektiv har du varit som bara den, så mycket fint. Det första kortet är GRYMT snyggt :-), ja allt du gjort är fint! Kram

2007-10-16 @ 14:02:58
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Verkar som om helgen var kanon. Trevlig med lite saker hem också*ler*. Du har gjort såååå mycket snyggt, du är så duktig.
Dina LO är superfina, härliga färger.

Kram

2007-10-16 @ 17:37:07
Postat av: Anna

Vilka fina LO:s du gjorde under träffen. Du inspirerade mig att börja tänka på det där med julkort jag med. Ska bara införskaffa någon fin julstämpel sen kör jag igång! Jag gillar verkligen hur du kombinerar papper med olika mönster. Det blir så snyggt. Jag är lite dålig på det men med inspiration från dig kanske jag kan bli bättre :)

2007-10-23 @ 11:06:30
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback