Lov

Halva terminen har redan gått och jag har lov torsdag och fredag denna veckan (det är höstlov), härligt.
Idag ska jag bara vara hemma. Tog sovmorgon, härligt att få ligga kvar för en gångs skull då mannen gick upp och for i väg till jobbet.
Idag har ringt och bokat tid till tandläkaren. Det blev till att gå till en privat tandläkare. Hos folktandvården var det 4!!! års vänte tid fortfarande. Helt sjukt alltså. Fick tid hos privattandläkaren den 8 november.
Igår var det 5:e gången på scrapkursen. Tjejerna som går den är så himla duktiga. Några av dem ska komma på scrapträffen som vi har i Luleå med klubben i helgen. Det blir trevligt. Idag har jag förberett inför nästa gång på scrapkursen. Då ska vi göra ett egentillverkat minialbum.
Igår när jag körde hem från jobbet sprang det en älg över vägen. Jag hade en bil framför mig, trodde först inte att han skulle bromsa. Han bromsade så sent nästan när han var framme vid älgen. Huja dom är så läskigt stora älgarna. Var helt skakis resten av vägen hem sedan. Detta var tredje gången det hänt mig att en älg sprungit över vägen framför mig. Men alla gånger har jag haft en bil framför mig. Börjar undra om jag har en skyddsängel som ser ner på mig och ser till så att det inte händer nått. För det är typ omöjligt att se älgarna när det är mörkt.

Nu ska jag lägga mig på soffan och plugga lite. Har massor att läsa till kursen jag går om kvalitet i skolan.
Sedan ska jag koka palt och kanske åka och handla lite, om det nu inte blir imorgon. Måste handla lite för jag ska baka till träffen i helgen.

image531

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då, det är otäckt med älgar. Kör försiktigt vännen! Längtar till pyssel i helgen.
KRAM!

Postat av: Anna

Menar du mms-boken jag gjorde om Nova? Självklart tar jag med den. Tänkte ta med lite andra album oxå. Ska fara bort till lokalen i morgon och ta med alla grejer då. Jag paxar det bästa bordet till oss. ;) Ses på lördag! KRAM!

2007-10-25 @ 19:55:17
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback