Nya alster!

I helgen har pysslarna haft scrapträff i Luleå. Jag var dit både lördag och söndag. I lördags fick jag mycket gjort men idag har jag mest kännt mig stressad att jag snart måste städa och åka.
Jag har gjort ett kort, några stora LO's och några sidor i ett minialbum som jag jobbat med ett tag nu.

image533
Jag hade köpt lite nya akrylfärger på träffen i Umeå och ville testa dem här. Blev riktigt nöjd med resultatet. Knapparna till vänster fick jag i ett dekorationspaket från Skaparlusten.

image534
På den här Lo'n använde jag för första gången en stor overlay.

image535
Jag gjorde också en dubbel LO. Jag använde en hel del QK på denna Lo'n. En tjej på träffen hade köpt de nya svenska diesen och var snäll och lånade ut dem till mig *tack*

De sidor jag gjort i minialbumet får ni se när hela albumet är klart.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har oxå hunnit med att göra en massa fint! Din dubbello tog ju faktiskt lång tid att göra. Tack för en härlig helg och tack för all inspiration! *kram*

Postat av: Carin

Superfina LOs :)
Önskar dej en härlig måndag!
Kram

2007-10-29 @ 08:25:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Farmor

Roligt att se Dig och Laila. Fina kort Du gör

Blev bullarna lika fina som Du bakade?

2007-10-29 @ 13:58:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina

Du är så DUKTIG!! Alla LO:s är lika fina men min favvo är den "Vänner sedan..." Härliga färger!! Skitsnygg!
Kram

2007-10-29 @ 19:51:41
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Kerstin

Så jättefina LO:s! "Friends since" tycker jag blev jättesnygg! Passade perfekt att sätt den stora blomman i vänstra kanten. Tack för en jättetrevlig helg och tack för utmaningen du gav mig!

2007-10-31 @ 22:27:30
Postat av: Sara

Hej! Vilka snygga layouter!!!

Jo, vi hann med rätt mycket på vår turné. Kul, men skönt att vara hemma igen!

Ha en bra helg! Kram

2007-11-03 @ 03:10:31
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback