Helg igen

Veckan har varit helt ok förutom att jag åkt på en förkylning. Har hostat och snorat hela veckan och gör det fortfarande.

Igår var jag och E på stan i Lule och strosade. Letade efter en jacka, träningsskor och ett par höst skor. Kom hem med höst skor. Måste ta mej en sväng till Happis nästa veckan och kolla om jag hittar nått där.

Nästa vecka börjar jag hålla kursen på SV. Det ska bli jätte roligt men lite pirrigt att vara "lärare" för vuxna. Jag hoppas att de tycker att det jag planerat verkar bra.

Jag har scrappat en del på sista tiden, mest kort men även Lo's men kan inte visa så mycket ännu.
Men två kort kan ni få se i alla fall:

Först ett kort som jag gjorde på klubbens scrapträff för några helger sedan. Det är till min goa jobbarkompis som fyller år idag. Hon fick det igår och verkade glad över det :-)
image471


Sedan ett beställnings kort:
image472

Nu åter till scrapbordet!
Ha det bra alla läsare

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du får en lugn och fin helg och att du snart blir frisk! Jag är fortfarande snuvig men annars pigg. Har oxå scrappat lite under veckan och ska nog lägga upp det på bloggen senare. Får inte missa Svensson Svensson kl 20!! *s*
Vilken dag börjar kursen?
KRAMKRAMKRAM!

Postat av: Maria i Råneå

Vad du är duktig på att använda flera (olika) mönstrade papper! Jag tänkte främst på beställningskortet till Lilly. Själv är jag en sådan som oftast använder ett eller två papper (förutom själva kortet). Med andra ord är jag nog lite feg...

2007-09-15 @ 20:14:05
Postat av: Gullefjun

Tro ja det, att hon blev glad!
Jättefina!
Spännande med kursen, det grejar du säkert jättebra :)
Natti natti.
Kram

2007-09-15 @ 20:33:44
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Anna-Leena

Super duper fina kort.
Ni verkar ha så kul på era scrapp träffar synd att jag bor 100 mil bort :(
Kursen grejar du galant tror jag. Krya på dej & ha en trevlig helg. :)

2007-09-15 @ 20:39:10
URL: http://mysans.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Såklart hon blev glad över det, det var ju jättefint!

2007-09-15 @ 21:43:38
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/
Postat av: Anna

Du är utmanad i min blogg...*ler*

2007-09-15 @ 22:48:18
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åhh, vilka fina kort! Har tänkt mig att hängelflickan med väskan passar en liten tjej, men du har lyckats måla den så den även passar en äldre dam. Jättefint!

2007-09-16 @ 10:58:35
Postat av: Eivor/Ejja

Fina saker du skapat! Spännande att se de andra. Lycka till med kursen.
Kram

2007-09-16 @ 12:19:32
Postat av: Gullefjun

Nu är det uppdaterat med bild på det jag inhandlade :)

2007-09-17 @ 18:31:09
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback