Höstrusk

I helgen och även idag har det varit riktigt höstrusk. Det har regnat och blåst massor.
Så här såg det ut när jag åkte till jobbet i morse.
image473

Dagen idag har varit riktigt bra. Hade två jätte bra lektioner idag och var riktigt nöjd efteråt. Härligt när man ser att eleverna lär sig något!

Igår var min goda vän E hos mig. Först for vi till IKEA en sväng. Det blev inte mycket inköp. Hittade i alla fall ett par nya träningsskor på Intersport. Jag är riktigt nöjd med mitt köp för jag var i stort behov av nya.
Efter shoppingtrippen åkte vi hit hem och Scrappade. Hela eftermiddagen och kvällen satt vi. Det var riktigt trevligt och tiden går alltid så fort när man scrappar. På kvällen kom M hem efter en dag i dykandets tecken. Med sig hade han U så då bjöd jvi våra vänner på Tacos. Efter maten hoppade grabbarna i bastun och vi tjejer fortsatte scrappa.

Jag gjorde två kort, ett beställningskort och ett bra att ha kort. Beställningskortet får ni se senare eftersom den som ska få det kanske surfar in hit:-)

Bra att ha kortet kommer här:
image474

Så här ser baksidan på kortet ut:
image475

En lite trist grej som hände idag var att min scrapkurs blivit uppskjuten en vecka pga för få anmälda. Hoppas att det blir fler till nästa vecka. Vill ju att fler ska få chansen att upptäcka denna underbara hobby.

Kommentarer
Postat av: Erika

Trist att kursen blev uppskjuten, vet att du sett fram emot det mycket. :(
Kram

Postat av: Eivor/Ejja

Finfint kort! Fint färglagt.
Jag kan erkänna att jag gillade tofflorna också *ler*. Hoppas din kurs kommer igång nästa vecka, håller tummarna.

2007-09-17 @ 23:10:17
Postat av: Carina

Detta inlägg har jag helt missat. Jättetrist att kursen blev inställd, hoppas det blir nästa vecka istället då.
Kortet är hur fint som helst. Gillar den varma röda färgen på killens jacka.
Kram

2007-09-18 @ 19:52:27
URL: http://carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback