Naturen är vacker

Har just kommit in efter en långpromenad i höstsolen. Det var riktigt härligt. Gillar hösten, luften är så frisk då och färgerna är så vackra!
Här kommer lite bilder...titta och njut!

image485
Björken på gården

image486
Stenmuren nedanför kyrkan.

image487
Lingon

image488
Stigen.

image489
En gul fin Asp.

image490
Ett vattendrag

image491
En gigantisk myrstack, den var 1,5 meter hög.

image492
En liten sjö.

image494
Kyrkan.

image495
Båten, upptagen men inte vintrad ännu.



Kommentarer
Postat av: Anna G

va roligt! Jag har gjort precis samma sak idag. Fotat en massa naturbilder "på hösten" och sen kommer jag in...surfar lite och hamnar här, haha. Ja, ibland är det märkliga sammanträffande...

2007-09-23 @ 17:23:31
Postat av: Maria i Råneå

Vilka idylliska höstbilder! Då jag satt i bilen idag slog det mig att man skulle haft med sig kameran. :-(
Helt underbara färger!

2007-09-23 @ 19:32:30
Postat av: Anonym

Vilka underbara kort. Visst har hösten sin charm me jag gillar hösten få tända lite ljus & mysa. Och vara ute i skogen. Morots muffinsarna såg ju för goda ut mmmmm. Ha de gott Kram :)

Postat av: Anna

Vilka underbara bilder! Ville oxå gå ut i går och fota men hann aldrig och i dag skiner inte solen.
:(
Ha en fin vecka!
Kram!

2007-09-24 @ 09:59:35
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Underbara höst!
Så mysigt ni såg ut att ha det med ert scrappande å er middag, lite avis blir jag allt.
Här i närheten är det ingen annan som håller på med scrapbooking.
Ha en underbar vecka.
Kram

2007-09-24 @ 14:34:50
Postat av: gullefjun

Det var jag ovanför ;)

2007-09-24 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback