Scrap hos en god vän

Igår städade och tvättade jag på förmiddagen sedan for jag till min goda vän Erika och scrappade hela eftermiddagen och kvällen. Det var mycket trevligt, jag började med ett projekt som visade sig ta hela dagen. Men jag är ruskigt nöjd med det...än så länge är det nog det finaste jag någonsin scrappat. Jag tackar Carina för inspirationen!!
Ni får se bilder på det senare....
Det känns som att Erika dras längre och längre ner i scrapträsket och det tycker jag är jätte kul. Hon har också anmält sig till träffen i Umeå och förhoppningsvis blir hon ännu tokigare i scrapping då:-)
Det blir Jag Anna och Erika som åker ner till Ume. Längtar såå tills dess.

Idag har jag redan hunnit jobba lite, tvätta. Ska också hinna förbereda lite inför kursen på onsdag och ta en långpromenad.
Sedan blir det att göra klart projektet från igår.

Här kommer lite bilder från gårdagen:
image482
Kaffe och morotsmuffins bjöds jag på.

image483
Scrapping pågår.

image484
Jag bjöds på god middag, pasta med räkor och avokado. Mums

Tack för en trevlig dag/kväll!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv! Det var jätte kul att du kom, synd att tiden gick så fort bara. :) Längtar redan till nästa gång vi ska scrappa tillsammans.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback