Snart helg!

De senaste dagarna har det varit riktigt fint höst väder. Under veckan har jag för första gången för i år behövt skrapa rutan på bilen på morgonen. Det var inte kul. Det betyder att vintern snart är här. Det är mysigt med snö men det blir jobbigare på morgonen då man ska iväg. Man måste skotta och skrapa rutorna och så är det så kallt i bilen på morgonen. Men vi är ju inte där riktigt ännu.
Igår vintrade jag i trädgården. Klippte gräset för sista gången och satte bort alla mina krukor och blomlådor. Vi trodde inte att vi skulle behöva klippa gräset mer i år men det hade vuxit sig långt så det blev en sista gång.

Imorgon har vi Tema dag cykel på skolan. Vi har lånat en massa roliga material från Teknikens hus. Dessutom kommer polisen. Det blir riktigt roligt.

Imorgon ska jag antagligen till Carina på kvällen och scrappa. Det blir trevligt. Hon är så himla inspirerande och jag är så scrapsugen så jag ser fram emot att träffa henne.

I helgen är M på dyk-kurs så jag är Solo. Det går ganska bra. Har mycket att göra så det är helt Ok. Men det är tomt i sängen.

Här kommer några kort som jag gjort sista tiden:

image479


image480


image481

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så fina kort. Filuren är ju så söt.
Skulle önska jag kunde scrappa med er.
Kram!

Postat av: Eivor/Ejja

Härligt fina kort!! Håller med föregående talare...hade gärnat scrappat med Er. Hälsa Carina och ha en bra och skön helg.
Kram

2007-09-20 @ 21:46:14
Postat av: Maria i Råneå

Som vanligt var det snygga kort. Det första kortet tyckte jag var ett tufft kort. Gillar för tillfället att man använder svarta detaljer.

2007-09-21 @ 06:53:01
Postat av: Junitjej

Vilka underbara kort du har skapat!

2007-09-21 @ 15:16:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Ja, det känns att vintern närmar sej, har oxå fått skrapa bilrutor i veckan.
Superfina kort (som vanligt).
Önskar dej en finfin helg.
Kram

2007-09-21 @ 19:30:20
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Anna

Ha en fin helg min vän!
KRAM!

2007-09-21 @ 20:27:44
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Carina

Tack för en jättetrevlig kväll! Alltid lika kul när du kommer :-) Jättefina kort du fått till, det översta med grönt och svart - så snyggt!!

2007-09-21 @ 21:06:44
URL: http://carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback