Pyssel i Pite

I helgen var jag i Pite och pysslade med ca 50 andra pysslare. Det var jätte trevligt, under helgen fick vi många skratt tillsammans. Under hela helgen var det en massa utmaningar och tävlingar. Jag fick en hel del gjort ska fotografera mina alster ikväll. I en av utmaningarna vann jag en påse med stämplar för det var så många som hade röstat på mitt kort *glad* och så vann jag en annan stämpel i utlottning. Är så glad för det!

Här kan ni läsa om oss. Vi är med i Pite-tidningen.

Här kommer lite bilder från helgen. Tyvärr är dom lite mörka pga att kameran var felinställd :-(
En bild på bordet där vi satt:
image697

Carina (t.h) är min gamla klasskompis som också blivit biten av scrapbooking-flugan. Så kul att träffa henne igen!
image698

Tre butiker var på plats under helgen och sålde en massa fina saker. Här är nettans scrapbooking4u.
image699

Rima och LAJM delade på scenen.
image700

Pysslande pågår.
image701

Ännu mer pysslande
image702

image704

En massa fina bidrag till en av utmaningarna som var att scrappa utifrån ett visst kit som man köpt via LAJM.
image703

Kommentarer
Postat av: anna g

Va roligt det ser ut! Lite avundsjuk har man allt varit i helgen;)

2008-02-11 @ 08:11:19
Postat av: Carina

Åh vad avis jag blir. Hoppas ni haft en kanonhelg, ser fram emot att se vad du skapat. Och GRATTIS till vinsterna!! :-) Har du lust att träffas något i veckan? Tänkte att jag kan komma förbi och bara surra lite någon dag? Det var ju ett tag sedan :-)
Kram

Postat av: carin

Så kul det ser ut.
det e rätt så fantastiskt att ni faktiskt får plats med alla prylar ;)
Önskar dej en härlig vecka.
Kram

2008-02-11 @ 16:06:45
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Kerstin

Så himla trevlig det ser ut med scrapträff! Jag är inte alls avundsjuk.... ;-) Ska bli kul att få se dina alster. Grattis till vinsterna!

2008-02-11 @ 19:33:04
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heej!! Det var verkligen en jättetrevlig pysselträff i helgen! Alla är så duktiga oxå !!
Jag har också lagt ut några bilder från träffen om du vill kika...?

Kram Johanna (Ejjas kompis)

2008-02-11 @ 20:43:11
URL: http://johannaskreativa.blogspot.com
Postat av: Carina

U ska ev jobba längre på ons, men i så fall kanske du kan komma hit? Jag kommer annars gärna till dig för omväxlingsskull :-) Vi kan ju höras under onsdagen?
kram

2008-02-11 @ 20:44:55
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Carina

Onsdag blir bra! Kan bara höras närmare om det blir hos dig eller mig? :-)

2008-02-12 @ 10:51:15
URL: http://cinodesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback