Sjuk

Huja jag är fökyld, har hosta och snorar och ingen ork i kroppen. I veckan har det varit fullt upp och jag har kämpat mig igenom dagarna men idag har jag tagit det lugnt och bara varit hemma! *skönt*
Jag hoppas att jag mår bättre på måndag. Då börjar vår hälsovecka i skolan och jag ska ha 2 pass med Aerobic med eleverna.

Igår eftermiddag/kväll var jag och Linnea hemma hos
Anna och hade styrelsemöte för klubben. Det är mycket att planera nu inför mässan. Det var himla roligt att ses!

Idag har jag gjort ett kort till CC'n på Pyssel.net

image720

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åhh, vilket fint kort! Hoppas du har kryat på dig!

Postat av: zizzi

Härliga färger på det dina kortet!

2008-02-24 @ 23:04:21
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hoppas du blir frisk snabbt- inte kul att va förkyld! Mjuka och härliga färger på kortet.

2008-02-25 @ 10:58:53
URL: http://www.jeaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback