Inspirationen är tillbaka

Efter alla julkort tappade jag bort min inspiration. Men den kom tillbaka igen. Jag hittade två tävlingar att vara med i, det gjorde att jag fick till baka scraplusten och inspirationen. Här kommer ett bidrag som jag skickade till scrapbookbutiken.se.

image641

Ännu mer inspiration fick jag idag då jag var och hälsade på Anna och Nova. Vi tre tjejer hade en jätte mysig scrapträff idag :-) TACK så mycket tjejer!

Imorgon far jag söderut och hälsar på i skåne. Det ska bli roligt, förhoppningsvis får jag med mig lite cardstock hem för det börjar sina i förrådet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så kul att du kunde komma och göra oss sällskap i scrapverkstan! Det måste vi göra oftare. Nova är helt häktad på scrapbooking. Efter middagen for vi till Lena på Lajm och vips...så var jag nästan 700 kr fattigare...*ooops*
Inhandlat mer bläck oxå så nu är det bara å skriva ut bilder och fortsätta.
TACK för i dag vännen och ha det så jättekul i skåne! KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback